Obchodní podmínky

EDC FELLI s.r.o.
sídlo
Poděbradská 1284/5, 360 01 Karlovy Vary
IČO: 19420340
Zapsaná u Krajského soudu v Plzni spisová značka C43898

Tyto Všeobecné obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy – závazné objednávky (dále jen „kupní smlouva“) uzavřené mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy a kupující uzavřením kupní smlouvy potvrzuje, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil. Předmětem zboží v e-shopu jsou rekvalifikační kurzy, popř. další jiná školení, či vzdělávací aktivity.

Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména:

  • Název objednaného zboží
  • Údaje o přihlášené osobě na kurz (jméno, příjmení, úplná adresa, telefon, e-mail)

Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „ objednat“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné.

Odeslání objednávky se považuje za úkon kupujícího, který nepochybným způsobem identifikuje objednávané zboží, kupní cenu, osobu kupujícího, a je pro smluvní strany závazným návrhem kupní smlouvy. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři, seznámení se s těmito obchodními podmínkami na webové stránce a potvrzení kupujícího o tom, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky, kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v objednávce.

V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na elektronickou adresu kupujícího pozměněnou nabídku s uvedením možných variant objednávky a vyžádá si stanovisko kupujícího. V případě neobsazení kurzu dostatečným počtem účastníků si firma EDC FELLI s.r.o. vyhrazuje právo termín kurzu posunout. Veškeré změny musí být písemně potvrzeny jak ze strany prodávajícího, tak i ze strany kupujícího.

Storno podmínky

Přihlášená osoba/nebo-li kupující může svou účast na kurzu bez udání důvodu zrušit, a to zasláním informace na adresu uvedenou v potvrzujícím e-mailu objednávky. Následně obdrží potvrzení o přijetí e-mailu o odhlášení z kurzu.

Odhlášení z kurzu bez stornopoplatku lze provést nejpozději 14 dní před konáním objednaného kurzu. V tomto případě nebude poplatek účtován. V případě nahlášení neúčasti kupujícího na kurzu čtrnáct a méně kalendářních dní před konáním školení, bude účtován stornopoplatek v plné výši kurzovného.

Platební podmínky

Po odeslání závazné objednávky bude Objednateli zaslána faktura na úhradu odpovídající celkové částky se splatností 14 dní, nejdéle však den před zahájením kurzu musí být kurzovné uhrazené.

 Kupující provede platbu prodávajícímu bezhotovostně převodem na účet č. 2374891011/5500, vedený u Raiffeisenbank a.s., s variabilním symbolem uvedeným na zaslané faktuře.   

V případě zrušení kurzu, či odstoupení kupujícího od smlouvy z důvodu změn místa, termínu konání a lektora ze strany prodávajícího, bude uhrazená částka ceny kurzu vrácena kupujícímu, a to bankovním převodem na účet kupujícího.